Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 17 januari 2011

Halv åtta hos mig och Handboll!

Oj oj oj vilket skit väder det är..
Visst tycker jag om när det töar, men inte när det blir halt och slaskigt.
Det blir skitit inne i hallen. Och det blir ofräscht när man går ute, det bara slabbar och har sig.

Men det var en otroligt skön känsla att kliva in på jobbet och klara av det man skulle göra på jobbet.
Nacken börjar ju bli bättre, men skulle vara glad om jag slapp smärtan som finns kvar. Men jag är glad för det lilla, jag kan ju röra på nacken nu.. Så jag är inte bitter inte..

Ska sätta mig och kolla på Halv åtta hos mig och sen blir det handboll för hela slanten!
Heja Sverige!! :) :)

En gammal kompis kom förbi när han hade slutat jobba vid halv fyra, det var riktigt roligt på tal om ingenting. Var minst 1,5 år sen vi sågs! Och nu ska jag försöka att inte låta det ta lika lång tid till nästa gång! Eller hur Krille?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar