Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 14 januari 2011

Fredag igen..

Blev visst inga film tips igår kväll. Fick besök av en nära vän från Eskilstuna igår som hade tråkigt och hon sov över här. Så igår blev det mkt mkt tjej snack och film.
Hur mysigt som helst. Det lättade upp stämningen väldigt mkt inom mig.

Idag har jag vart i Eskilstuna med Josse och hennes fina dotter. En sväng på stan och ett besök på BVC blev det. Hon är allt en stor tjej nu! :)
Sen satt vi och kollade på Emil i Lönneberga och myste med prinsessan!
Innan jag skulle hem gick jag förbi Mimmi och kollade hur det var med henne. Man måste passa på medan man är i stan.

Så nu sitter jag i soffan och är mätt som en plätt. Ätit tacos med min man. Vi ska ha mys kväll men vet inte riktigt var han har tagit vägen i lägenheten. Så får väl gå runt o leta och sen kolla om vi skulle ha mys kväll eller inte.. för i så fall så kan ja ju fixa mina film tips! :)

Har länge setat och funderat för övrigt på om jag ska sno en grej från Mimmis blogg.
Det är punkter mellan 1-30 som man ska berätta om sig själv och så fast en i taget..
Så funderar på att göra det.

1 kommentar:

  1. Gört, de är kul.. jag stannade iof upp lite men ska snart fortsätta igen :)

    SvaraRadera