Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 16 januari 2011

Snart måndag.. :)

Idag är det redan söndag och imorn är det äntligen måndag.. som jag har längtat.
Igår så var det lugnt faktiskt. Slutade med att jag kollade på fyra filmer och missade handbollsmatchen på tv..
Men det gör inget..
Idag ska vi på kalas, Klas syster dotter fyllde 13 år i torsdags så idag är det kalas tajm.
Så ska väl hoppa in i duschen snart..
Funderar lite på den där listan som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Vet inte när jag ska börja med den, men har iaf bestämt mig att jag ska köra den.. :)

Men nu har jag gjort om lite o bloggen, lagt till en flik med film tips. Men det kanske ni sett innan ni började läsa inlägget. Men där har jag lagt upp lite filmer nu iaf, men det kommer att fyllas på vart efter jag tittar på filmer eller om jag kommer på någon mer film som jag sett.. Så gå in och kika.

Så trist väder idag, men det är ju söndag så varför inte köra lite på söndags väder! :)

Snart är det vår, då kan man börja odla lite och bara sitta och njuta av livet på balkongen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar