Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 13 januari 2011

Astma i nacken!

Kom hem för en liten stund sen från Vårdcentralen. Har vart hos Astma sköterskan och gjort en spirometri och ett pricktest för att se vad det är jag är allergisk emot.
Och det gick över förväntan bra även om jag typ sprang dit.. haha..
Men nu är det svart på vitt att jag är allergisk emot katter..
Det gör fortfarande ont i mig att dom inte går runt och smeker vid mina fötter eller kommer upp i sängen när man ska sova.
Men nu har det gått snart 4 månader sen jag lämnade bort den första och snart 3 sen jag lämnade bort den andra. Och det känns som bara några veckor sen. Jag kommer nog aldrig vänja mig riktigt.
Men nu så vet jag hur jag ska medicinera mig under pollen säsongen för det var det som var min stora fasa och det största området jag är allergisk emot. Men just nu ser våren lång lång borta tyvärr.. skönt förvisso men iaf.

Nacken är inte riktigt bra än. Den är fortfarande stel och öm.
Så min fundering ligger på att vara hemma idag med så jag kan ha hela helgen på mig att "träna" på att mjuka upp nacken så det inte blir en ansträngande att jobba som det blev i måndags..
Men de kryper i mig, ja vill verkligen till jobbet. Men känner att det är rätt onödigt om ja ändå inte kan göra mitt bästa..

Det kommer komma film tips lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar