Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 12 januari 2011

Ingen bra start på 2011

Jag är verkligen sämst på att blogga.. har loggat in flera ggr och vart på väg. Men har inte kommit någon vart. Har säkert inte ens skrivit en rad under detta år..
Men vet inte vad ja skulle skriva om eller om jag bara inte visste var jag skulle börja.
Jag har verkligen inte haft en bra start på 2011 och det får jag stå ut med, kanske får hoppas på bättre start på nästa år eller ett bra slut helt enkelt.

Har väl egentligen en del att berätta.
Torsdagen den 6 januari så var det dop för Josses fina dotter. En av dom mest spännande dagarna i livet tror jag. Iaf hittills. Så eftersom jag själv väldigt ogärna kör under vintertid och inte ens har tagit mig lust och mod till att byta till vinterdäck på min bil så blev det att kolla upp tåg och busstider. Men dom gick inte alls som jag ville att dom skulle göra så det blev till att beställa en taxi. Och allt gick som de skulle ända tills chauffören kör rätt in i rondell och total krockar med cement muren som står i rondellen.
Men efter ett par minuter så kom vi iväg till dopet iaf efter bara ett samtal till en kompis som skulle dit oxå. Och dopet var jätte jätte mysigt och toppen fint.
Och jag kan säga så här, FY FAN vad ja har ONT i nacken!
Aldrig mer taxi säger jag bara.
Så en vända till vårdcentralen på fredagen eftersom smärtan blev värre och höll i sig i nacken.
Blev skickad till röntgen med akut remiss där man kunde se att jag inte hade några skelett skador i nacken. Så det var bara att gå till apoteket och hämta ut mina smärtstillande som jag hade fått utskrivet och åka hem och lägga sig.
Det är fortfarande inte bra! Vart hemma från jobbet i tre dagar nu och jag har kli i fingrarna och det kliar i hela kroppen!

Så Det ända jag gör hemma är att sitta eller ligga och kolla på film.
Så är det någon som behöver ha film tips så kommer jag lägga ut massa imorn!
För snart är det dags för piller och sova!

1 kommentar: