Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 9 december 2010

Miraklet

Joo nu har jag allt gjort det jag skulle idag känner jag..
Men oxå kollat på filmen Bröderna Karlsson.
Den var helt okej, men som jag trodde. Ingen bio film för min smak så ja gjorde nog rätt att se den hemma.

Men Bröderna Karlsson får 3 Stjärnor av 5 möjliga.
Den var stundtals rolig och stundtals pinsam.. och lite sorg fanns det oxå.
Men en helt okej film faktiskt! Svenska filmer är ju både bra o dåliga.. :)

Undra vad man ska ha för kläder med sig till syrran ihelgen. Vi ska ju tydligen inte göra speciellt mycket så då kan man ha mys kläder med sej.. haha! :)

ska messa över min "önskelista" till min man nu tänkte jag.
Han ska tydligen åka till Eskilstuna imorn med en arbetskamrat så lika bra o skriva ner lite av det jag vill ha för han kommer säkert inte komma på någe själv.

Sängen ropar rätt högt på mig nu!
ska bara lyssna hundra ggr på DiLeva först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar