Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 18 december 2010

no see long time!

Jag har verkligen inte haft någon lust alls att skriva!
Det känns sugit. Men så har det vart..
Även om jag har mkt som jag skulle kunna skriva om.

Men förra helgen var vi ju iväg till syrran och det var helt underbart roligt.
Att se ett ansikte som tillhör en själv le är det bästa. Hennes leende gör mig glad i hela kroppen.
Hon tillhör mig och kommer alltid tillhöra mig i mitt hjärta!
Hon är min ögonsten!
Vi bara myste som vanligt. Var in till Töcksfors på lördagen och shoppade som bara den, iaf jag gjorde det. haha det är som vanligt, det liksom bara brinner i plånboken..
Men köpte lite klänningar, sjalar och skor.
Tråkigt att helgen gick så fort bara.

denna vecka har gått hur fort som helst..
Jobbat och jobbat och jobbat lite till har jag hunnit gjort iaf.
jobbade över på natten i torsdags oxå.. sex timmar övertid blev det.
Jobbade även idag, fem timmar idag och blir fem timmar imorn med. Lätt värt det..

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi sitter på planet.. Ska iväg och köpa resväska idag. Det är tänkt så iaf.. lite så där lite strax innan så det är ju verkligen på tiden. Ska även göra en pack-lista på vad som ska packas ner.. lika bra annars så kommer ja säkert ha hur jävla mkt saker som helst med mig.. Fast har inte bestämt mig för vilka böcker jag ska ha med mig och det är egentligen det största bekymret jag har.. haha töntigaste ångesten! :)

Ikväll ska vi iväg till Klas föräldrar och äta lite julmat typ.
Gott som tusan, så jag klagar inte.

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att åka utomlands till solen och till värmen! :-) Ladda upp inför ett nytt år. Sola och drick några goda drinkar för mig också ;-)
    Du, jag håller tummarna att jag har lite goda nyheter att komma med när du kommer hem. Att Pyret äntligen beslutat sig för att kika ut. Envisa unge! ;-)
    Ha det toppenbra o sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera