Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 9 december 2010

Haha nu när jag kollar så skrev jag till och med fel på en av filmerna som jag såg i förra inlägget.. den hette inte alls brustna hjärtan. Den heter Brustna Omfamningar..

Väntar på att farmor och farfar ska komma över med syrrans julklapp som jag ska ta med mig till henne imorn. Eller jag ska springa ner och hämta den.
Vi åker ju imorn för att fira lite jul med henne. För jag och Klas och mamma och Ingemar åker ju till Gran Canaria under julen så vi passar på att få lite jul hemma fast tidigt..

Ska ringa Mimmi så fort farmor har kommit.. var så länge sen jag pratade med henne.. :(
Men det blir det ändring på idag.
Sen ska jag äta någe och kolla på en ny film.

Filmen som jag ska se idag är: Bröderna Karlsson.
Det har gått på bio har jag sett. Blev lite nyfiken på den, men kände inte direkt att det var någon bio film. Men nu har jag den här hemma så vi får se.. uppdaterar om vad jag tyckte om den!

Bröderna Karlsson är en förväxlingskomedi som handlar om ett tvillingpar som till en början inte känner till varandras existens. Den ena är en framgångsrik, pedantisk advokat i Stockholm. Den andra som är bosatt i Norrland med fru och barn är en notorisk otrogen slarver. Bröderna träffas för första gången i samband med en bouppteckning. Deras möte leder till kaotiska förvecklingar och vänder upp och ner på deras tillvaro.

texten hämtad från sf.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar