Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 6 december 2010

trött i luvan!

Och som vanligt så har jag svårt att sova.. :(
Men lovar att nu när jag lägger huvudet på kudden så kommer ja somna som en gris..
Börjar bli riktigt trött.. och det är ju skönt..
Ska ju upp tidigt imorn igen..
Och imorn så ska jag äta middag med min pappa som fyller år imorn..
Jag ska bjuda honom på resturang..
Sen ska jag hem till Josse och Kayla.. :) Det ska bli skit roligt..
Länge sen jag träffade dom. Så det bli mys mys mys..

Har kollat på två filmer ikväll..
först så kollade jag på an aducation (tror det stavas så )
En helt okej film får 2,5 stjärnor av 5 möjliga..
Sen kollade jag på Brustna Hjärtan. En spansk film..
Den får oxå 2,5 av 5 möjliga stjärnor..
Kan skriva mer om filmerna imorn när jag kommer hem från josse..

Funderar faktiskt på att skriva lite och tipsa om filmer jag ser..
Jag kollar på väldigt mkt filmer och läser mkt böcker.
Så nu kommer jag skriva om både filmer och böcker som jag tittat på och läser..
Om det är någon som är intresserad förstås.

Nää nu lockar sängen ännu mer än innan ja började skriva!

1 kommentar:

  1. BRA! det är jättebra om du gör det! roligt att kunna dela med sig om sånt!

    SvaraRadera