Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 8 november 2010

Minnen till musik!

jag är inte ett dugg förvånad över att jag ligger i sängen med datan och inte alls kan somna..
Fastnade på spotify och började kolla igenom lite musik från mina gamla dagar..
Inte för att jag är jätte gammal men har fruktans värt mkt musik till mina minnen..
Och jag menar, det har ju alla. Ofta så kopplar man många minnen till vissa låtar. Goda minnen som mkt mindre goda minnen.. Men en sak gjorde mig hur förbannat glad som helst..
Jag tror faktiskt att jag hittade den, och de var den låten.. jag är så glad så jag inte kan somna.. haha! Ligger nästan i sängen och dansar häcken av mig..
Det ger mig så mkt bra minnen! Glada minnen från gymnasie tiden..
Även om samma artist inte ger mig så jätte glada minnen på samma gång, men det är bara ett par låtar..

Har ni någon låt till bra o dåliga minnen? Vilken isf? behöver inte få veta historien bakom den!

Men ibland så måste man drömma sig tillbaka..
För mig gör det inget att det är dåliga minnen, för det är då påminns man hur jävla bra man har det just nu!

Nää nu måste ja lyssna på tre minnes fulla låtar och sen blir de somna in i drömmarnas land!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar