Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 8 november 2010

Äntligen..

Sitter och pratar med Mimmi i telefonen.
Alltid mysigt..
Idag har det vart en bra dag helt enkelt. Måndag är ju alltid måndagar så..
Men det känns verkligen som det har vart en bra dag idag och det kommer det fortsätta med.

Har verkligen inte skrivit på ett tag. Eller drygt en vecka iaf..
Men har verkligen inte haft någe att skriva. Eller har väl kanske haft någe men ändå inte tagit mig tid till att skriva bara..

Helgen som var så hade vi jobb-fest på fredagen så jag åkte till Eskilstuna för att umgås med Josse och hennes prinsessa på stan en stund, var ju tvungen att hitta nya kläder som jag kunde ha på mig på kvällen, hittade även lite kläder till prinsessan och gav Josse en present just bara för att hon är hon! En av dom som verkligen känner mig.
Lördagen så fick man ligga på soffan och det gjorde jag tills jag gick o la mig, tidigt..
Söndagen lika så. Kände inte för att göra någe alls.. Såna dagar har man ju bara..
Fast igår tog jag arslet ur vagnen och började med att sätta upp maskerings tejp i köket. Har golv listen kvar och den ska jag ta nu sen är det dags..
Måste ju verkligen ta tag i detta nu när jag är sugen till max..
Är sugen på förändring. Och det är nu på en gång..
Så ska sätta på lite musik på spoify och köra igång..
Så hoppas att jag hinner med lite grann innan jag ska slänga mig i soffan och glo på mina måndags program! :)


på tal om absolut ingenting, nu kanske min blogg-torka släpper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar