Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 13 november 2010

Det svänger ju!

Lördag och det är verkligen lite grå..
Men det passar mig verkligen utmärkt. Måste ju inte gå ut och göra massa saker.
Har iaf vart till affären och handlat lite.
Så snart blir det mat.

Min bror kom igår, han ska vara här hela helgen..
Så igår kom han med tåget och på vägen hem stannade vi och köpte chips och ostbågar och en cola. Så vi slängde oss i varsin del av soffan och kollade på film.
Men jag gick o la mig rätt skapligt.
Hade ju ändå jobbat förmiddag. Men det gjorde inget.. Han hade tydligen spelat tv spel till fem imorse! hahaha!
Men ikväll så ska gubben min på fest så vi ska göra samma som igår.. :)
Har inte haft egen tid med min bror sen jag bodde hemma och var barnvakt åt han.. Och det var inte riktigt igår eftersom han är 14 år nu!
Men nu är det dags att jobba framför spisen igen! Men först sätta på lite dansband så att man kommer in i rätt humör! Lite dans i köket ska det vara! haha! :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar