Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 4 november 2010

Hemma!


Blev inte alls någon uppdatering från malmö.. Blev aldrig som jag hade tänkt mig med det.. Datan var med självklart men tog mig aldrig tid till att sitta vid den.. Bilden som jag lägger upp i detta inlägg är från Braehus. Vi stannade där och åt på vägen hem igår. Och efter maten så gick vi till ruinen. Blåste till tusen där ute.. Men vad gjorde det? Fick ju en toppen fin bild.. :) jobbet i malmö tog inte så lång tid som vi trott. Så efter sista arbetsdagen så blev det shopping och god mat.. Men varje kväll fick bli en tidig kväll som fick innehålla mängder med timmars sömn.. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en arbetsdag där jag hör hemma! Har saknat jobbet mer än jag någonsin trott. Längtar tills jag satt på mig arbetskläderna och stämplat in.. Nä nu in i duschen! Hoppas ni har en trevlig solig dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar