Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 30 oktober 2010

lång resa framför mig!

Ska snart lägga mig i sängen tror jag.
Är en lång dag imorgon och många mil framför mig i bilen till Malmö.
Kommer vara borta till torsdag förmodligen.
Tur att hjärtat ska med.
Fått ett special uppdrag. Så det blev att få åka ner till Malmö på jobb.
Jag är jätte nervös faktiskt. Och det är verkligen jätte spännande..
Men det är ca 60 mil dit så man förtjänar sömn..
Och så får vi inte glömma att ställa tillbaka klockan i natt så man får ju en timma extra.. hus mysigt som helst! haha!

Idag har jag mått piss. Vaknade mitt i natten av att jag hade kramper i magen och mådde jätte illa.
Men kunde liksom inte få upp någe alls.. så låg bara och krampade och tyckte synd om mig själv.. och det har jag gjort hela dagen. Vet inte var det var för någe.. nu har jag bara lite ont i magen så det kan lika gärna vara nervösa kramper.
Men hjärtat är hos en kompis så vore skönt att somna innan han kommer hem.. för i natt kanske jag kan sova..

Undra vad man ska ha med sig för kläder till malmö.. hmm..

nää nu ska ja kolla på filmen som går på fyran och sen blir det sova!
Kommer ha med mig datan till malmö så kommer nog med ett eller annat inlägg om mitt äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar