Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 24 november 2010

burr!

Det är ju inte en dålig storm det är ute?
Har ju vart så nu i två dagar, igår och idag. Så när man kommer in är låren helt röda och svin kalla. Nu är verkligen vintern här. Inte mig emot egentligen. Vinter kyla ska vara kallt..
Men det göra inget, det är skönt att gå en promenad i kylan. För det är ju skönare när man kommer in igen och fram och tillbaka till jobbet tar ca 30-40 minuter.

Insåg idag att jag nästan inte alls har setat framför datan på hundra år känns det som. Tror nästan att det nästan var sist jag skrev. Annars så har jag kanske gått in på facebook och kolla vad folk har skrivit annars ingenting. Men det har inte direkt vart ett måste att sätta på datan direkt man kommer hem från jobbet. Har läst istället. Och det är mkt mkt bättre.. haha!

Usch, vill skriva av mig en hel del.
Saknar en del som jag har kvar i Eskilstuna. Det är mina vänner, det är nästan ingen av dom som jobbar eller har körkort så det är alltid jag som får åka dit. Jag vill oxå kunna vara del av Ks uppväxt.. Men får ta det som det är.. jag får göra det på mitt sätt! Och det hoppas jag att J & K tycker att jag gör.
Men det är inte bara J & K jag vill vara nära. Det är dom andra oxå. Ni vet vilka ni är!
Har ni känt någon gång som att "-var är mina vänner när jag behöver dom, jag finns där när dom behöver mig!?"
Sitter själv och funderar på hur många vänner jag har.. Men tror jag skippar det för stunden annars grubblar jag väl hur mkt som helst.. men de gör ja redan!

Blir till att kolla på tv och vila lite istället!

2 kommentarer:

  1. Du har alltid mig mitt hjärta! Alltid.
    äve nom jag är värdelös på att höra av mig & komma & hälsa på. <3

    SvaraRadera
  2. så tänker man ju i princip hela tiden, de där med vännerna! men jag finns här om du behöver någon att prata med! :)åh, miranda och yoda är som syskon, miranda springer runt och jagar och retar upp henne. yoda fräser jag försöker springa undan.men när vi kom hem idag låg det och sov bredvid varandra i soffan. miranda har även hittat Z babygym som hon brukar leka med... tommy säger att yoda var exakt likadan när hon var liten...

    SvaraRadera