Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 25 november 2010

Jag är ständigt otrogen!

Usch, ingen bra dag idag..
Känner mig ständigt otrogen mot mig själv och mina måsten.
Har ingen ork. Ork har ja för att jobba och det är det jag gillar med livet.
Men så fort jag kommer hem så vet jag att jag måste handla, måla klart köket, diska, laga mat, baka och en massa massa andra saker. Men vad gör jag, känner mig depp och går och lägger mig o glor på film istället.
Usch för mig. Eftersom ja skjuter upp de hela tiden så måste ja göra allt imorn!
Tur att Klas jobbar till sju på kvällen så ja hinner göra lite då.. Måla måste jag göra..

Kan ju säga att ja grubblar ännu mer idag..
Allt känns som tomma löften, allt som jag säger till mig själv är verkligen det..
Nää skärpning nu!

1 kommentar:

  1. Älskling då..
    Vet hur det kan vara,
    men du e underbar & duktig iaf, även fast du kanske inte känner så alla gånger!
    *massa pussar* <3

    SvaraRadera