Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 16 november 2010

Sol vind och vinter!

Typ det ända jag vill ha idag.. Det är att tiden går lite fortare än igår..
Klockan hade säkert samlag med en jävla sengångare igår.. höll på bli tokig, men de fick gå iaf.
Idag är det ju tisdag och dom brukar ju vara ännu segare än måndagar så vi får helt enkelt se hur det slutar..

Läste ut boken jag höll på med. Och som jag trodde.. Det rann liksom över mig, så blev jag besviken på slutet. Så bäst att börja på en ny istället. Direkt så jag inte går runt och grubblar över det här.
Men hon är faktiskt bra på att skriva böcker, över förväntan.
Har ni läst någon bok av Karin Alvtegen? klicka på hennes namn och kom till hennes hemsida.
Nu har jag läst tre av hennes böcker. Och det var bara en som jag blitt besviken på slutet.. Men det jämar ju ut sig..

Så när jag kommer hem i natt blir det att börja på nästa! :)

Underbart att solen skiner idag, och att himlen är helt blå.
I love it!
Men ändå så ser man att vissa bilar fortfarande har frost på rutorna där solen inte hunnit glänsa med sin värme.
Det kommer bli en frisk och härlig promenad till jobbet sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar