Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 13 oktober 2010

Torka?

Idag har det vart en bra dag helt enkelt..
jobb-dagen bara flöt förbi.
Och när jag kom hem så var det bara fort packa ihop tvätten och sen ner till tvättstugan.

Ringde min älskade Mimmi där nere och då berättade hon något riktigt hemskt..
Tycker så synd om henne, vill verkligen vara nära henne nu.
Men vi skulle vänta tills imorn. Det är ju hennes födelsedag då..

Usch, känner inte att jag har något att skriva om.. :(
Vet inte varför, jag brukar ha hundra grejer i huvudet samtidigt. Men idag känns det helt tomt..

Fast en sak kan ja berätta, kollade på film igår.
The Proposal
Den här filmen gillade jag faktiskt.. :) Men brukar gilla filmer som Sandra Bullock är med i så..
Även The Blind Side är hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar