Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 14 oktober 2010

Min älskade Mimmi!

Idag har vart en super dag på jobbet faktiskt.
har nog aldrig skrattat så här mycket på jag vet inte hur länge..
Så underbart..

Ska snart hoppa in i duschen så jag kan åka till Mimmi som fyller år idag..
Grattis hjärtat!

Och efter jag har vart hos henne så blir det att äta middag med min älskade mamma.. :)
Ska bli så skönt att träffa henne, krama hemma och prata mängder med henne.
Känner att jag verkligen behöver det..
Hon är verkligen den ända människan jag vet som har svar på allt..
Och hon får mig att känna mig som tre år igen. Hon klappar mig på huvudet och säger att allt kommer bli bra när det känns som man har ramat och skrapat i knät..
Underbar är hon!

Känner att jag måste skriva av mig ett par rader oxå.
Tömma både hjärnan och hjärtat lite..
Innerst inne har de kanske inte vart en bra dag. Bara på ytan, den mur jag satt upp är svår att rubba. Många många tankar som inte ens borde finnas finns.. Det kanske inte är någe som jag ens behöver tänka på men alltid så finns de hundra olika "ifall att?"
Behöver släppa allt och sen vet jag att det är tömt..
Det är alltid skönt när man har tömt "förrådet"
Men det får bli i min anteckningsbok!

Nää duschen nu och sen äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar