Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 11 oktober 2010

Måndag.

Har vart hemma från jobbet i ca 30 minuter..
Och det är jätte skönt..
Sitter här och funderar på när jag ska lyfta på röven och gå till posten..
Hade en avi här hemma när jag klev innanför dörren..
Undra vad det är som kommit till mig nu då.. :)

Toppen fint väder ute..
en kalas höst dag helt enkelt.. klar blå himmel, inte ett moln och solen skiner till och med..
Men det är ju fortfarande kallt.. tyckte det stod 8,5 glad när jag hade parkerat bilen..
Och det är lite kallt..
Men när hösten kommer så får man klä på sig tjocka skickade tröjor och köpa ny mössa och halsduk och vantar.. Sånt är riktigt kul..
Var inne en sväng på H&Ms hemsida igår.. och det är massor alltså massor som jag vill beställa.. Men kanske väntar eller så väntar jag inte.. haha!
Men hittade en jacka och ett par tröjor som jag är jätte sugen på, men oxå så hittade jag lite grejer på deras inredning med..

Nää nu är jag så nyfiken på vad som ligger och väntar på mig på posten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar