Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 14 oktober 2010

Mys pys!

Hade verkligen världens underbaraste dejt med Mamma..
Hur mysigt som helst.. så det blev lite kina mat med mängder av prat och skratt..
Pratade säkert sönder henne.. haha! Men de var nog det som behövdes, vi har ju inte setts på nästan en och en halv månad så prata de var tvunget! :)

Men det var hur mysigt som helst hos Mimmi med. Och jag hittade till och med ut till hennes pappa.. Så lite kaffe och en cup-cake blev det. Och mums säger jag bara.. :)
Planerade att vi kanske skulle baka i helgen eftersom jag ska vara där..
Så lite lite kanske.. haha!

Ska nog boka biljetter till bion imorn efter jobbet så det är avklarat iaf..
Är helt säkert på att det kommer bli en toppen helg.
Imorn blir det först på schemat att åka hem till Josse och Keila och ha middag för Mange som fyllde i Augusti. Men när man inte vet när ungar ska klämmas ut och sånt så blev det lite senare.. haha.. :) Och sen hem med karln min och sen tillbaka till Mimmi.. Och sen åker jag inte hem förrän på söndag så jag hoppas att min man klarar sig utan mig i helgen!

Nu ska ja studsa ner till sängs, jobbar dag imorn med! :)
(borde gått och lagt mig för länge sen.... som vanligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar