Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 16 oktober 2010

I rymden finns inga känslor.

Nu sitter jag hemma hos Mimmi, vaknade för ett par timmar sen efter ett par timmar snack och innan så var ja hemma hos Josse och Kayla.
Och de mina vänner var inte fy skam de inte.. haha..
vi har skit kul.. tre rätters blev det och en jävla massa skratt..
Vissa var sugna som fan på att knu...dansa.. hahahahaha
Dog en vissa sa så faktiskt.. :)

Snart ska vi upp till Heron City jag och Mimmi, vi ska kolla på bio och mysa..
Vi firar våra födelsedagar.. Mimmi fyllde ju i torsdags och ja i augusti så vi väntade ut hennes födelsedag och sen bestämde vi att en bjuder på bion o den andra på maten..
Så de kommer bli så skönt..
Och skönt för henne att få någe annat på tankarna ett tag..
Och vi ska se I rymden finns inga känslor.. Hoppas den är bra, den verkar ju vara bra på trailen.. Så nu har jag stora förhoppningar.. Älskar ju Svenska filmer..
Och på tal om filmer, fick hem mina fyra filmer jag beställt.. två disney filmer och två andra.. :) Längtar tills imorn, då kan ja ligga på soffan och glo.. haha! :)

Nää dags att göra sig i ordning och sen fara iväg mot äventyrliga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar