Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 10 oktober 2010

10/10-10

Idag är det min och hjärtats förlovningsdag!
Idag är det ett år sen vi bytte våra ringar.. Och den ringen kommer jag aldrig ta av mig. Jag älskar verkligen den..
Men jag älskar honom oxå.. Mer än något annat på denna jord..
Han är den luft jag andas..

När vi hade vaknat så bytte vi presenter som vi hade köpt till varann..
Hjärtat blev jätte glad över sin present.. han fick whiskey glas med oval botten..
Och jag fick en ljuslykta av honom.. Det var just den jag ville ha, en stor vit.. den gör sig jätte snygg mellan blommorna på golvet i vardagsrummet...

Ikväll ska vi bara mysa, vi ska laga god mat och bara njuta av varandras sällskap.
Så vi ska väl klä på oss någe vettigt och sen gå ner till affären och handla mys-mat..


Klas, jag är din förevigt! Jag älskar dig...

2 kommentarer: