Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 27 oktober 2010

Jag ska måla hela världen!

Känner mig riktigt duktig måntro.. Ja menar jag promenerar till jobbet nu och det känns underbart. Det tar ju inte lång tid, men har stegräknaren på i mobilen så det känns skönast!

Men idag så var jag och Evelina till Ö&B och Rusta. Vi köpte allt man behöver till att måla om.
Så imorn ska jag bara börja med det. Kände inte direkt någe sug till att börja tvätta väggen när jag kom hem strax efter åtta.
Men nu har jag allt hemma så det är ju bara för mig att börja.. så imorn efter jobbet blir det till att sätta på en kanna kaffe och sen börjar jag! Det kommer verkligen bli så snyggt. Jag har en bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut..
Fast det bästa av allt vad nog på Ö&B idag. Jag köpte Rena Rama Rolf boxarna.. 79 kr st.. Hur guld är inte det. Hur guld som helst! Men vi köpte massa annat oxå, men bara viktiga saker faktiskt. Så det är jätte bra!

När i hade vart och lämnat av alla saker hemma hos mig så skjutsade jag hem Evelina, och då så råkade jag skvätta ner en gammal tant med bilen.. Det var så pinsamt sekunden efter jag verkligen insåg vad det var jag gjorde. Men sen skrattade vi så ögonen blödde nästan.. haha!

Så nu funderar på att hoppa ner i sängen och titta på Rena Rama Rolf med ett gäng satsumas!

Har funderat kring hur folk tar mig.
Jag är en väldigt bra lyssnare, men har folk tid att lyssna på mig? Ibland tvivlar jag och ibland inte. Vet inte riktigt längre.. Det är inte så att någon direkt behöver ta åt sig av det här. Bara en känsla som jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar