Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 26 oktober 2010

Haha..


Jag hatar verkligen att bada, spelar ingen roll om de är i sjön, pool, havet eller badkar.. Hatar allt med bad.. Men köpte bad kulor för ett tag sen, mest för att dom dofta kokos. Älskar ALLT med kokos. Men idag kände jag bara för att lägga mig i badkaret. Och shit vad skönt de var.. Kulorna var avslappnings kulor och dom gjorde susen. Hade de inte vart för att jag blev lugn och lite halv trött så hade jag legat i fem min inte femtio min.. Så nu ska jag bara smörja in mig med min body butter från body shop och vilken tror ni att de är? Jo KOKOS!! Usch helt ärligt börjar jag få ångest inför Gran Canaria.. Jag är ju inte i trim om man säger så.. Men de får vara så.. Jag är ju jag.. Ska lägga mig i sängen och glo på film snart.. Då är de okej att somna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar