Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 4 oktober 2010

Ingen rubrik

Just nu sitter jag och hör hur vinden tar tag i våra fönster.. det verkar blåsa storm där ute emellan åt.. hösten kommer med storm steg.. haha

Idag är det måndag och en ny vecka.. Inte helt fel. Jobbar eftermiddag denna vecka and I like it..
Det är skönt med lite sovmorgon emellanåt och det får jag ju varannan vecka.. Det är det bästa med att jobba skift..

Pratade nyss med Mimmi, och det var härligt som vanligt..
Många skratt blir det. Och det är det som är så härligt..


Känner förövrigt lite att jag har fuskat med mitt nya liv så denna vecka kör jag stenhårt.
Och nu ska ja sätta upp ett del mål. Och sen funderar jag på att sätta upp lite påminnelser här i lägenheten! :) Men nu ska ja göra ett glas thé och kolla lite på tv innan duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar