Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 3 oktober 2010

Ingen rast och ingen ro!

Sitter och pratar med Mimmi i telefonen.. känns underbart att prata lite strunt med henne.
Man känner sig lättad och avslutar alltid samtalen med ett leende på läpparna..
Hon är underbar!

Helgen som nu har vart har vart rätt annorlunda måste jag säga.
Fredagen så minns jag tyvärr inte jag vad jag gjorde.. eller jo, jag hyrde filmer och låg i soffan..
Men lördagen så blev det jobb. Först jobbade jag mellan 8-13,00 och sen åkte jag, min man och en jobbar kompis till oss ut till Hälleforsnäs till Lager 157 och shoppade lite grann.
Blev 2 långärmade t-shirt, 2 kortärmade t-shirt, 2 par legins, 3 par trosor och en tunika.
Så jag är skit nöjd.. :)
Och på vägen hem så ringde min faster och bönade och bad om att jag skulle hjälpa till och jobba på Ullvhälls herrgård. Så det var bara att åka hem och byta om och fixa sig för att åka till nästa jobb och där jobba jag mellan 17,30-22,15. jag var lagom trött när jag kom hem kan ja lova.
Så satte mig i soffan som en säck potatis och glodde på tv..
Men gick och la mig rätt tidigt iaf.
Men hann prata lite med min mor iaf.. :) var trevligt som alla gånger. Och även hon berättade om ett litet jobbprojekt som jag kanske ska delta i..
Så ingen rast ingen ro.. haha! :)

nu ska ja göra mig ett glas thé och kolla på en film! :)
Det är det som gör hösten värd!

1 kommentar: