Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 7 oktober 2010

Ingenting är ovanligt när det gäller mig!

Som vanligt så sitter jag här mitt i natten och glor runt på allt jag kan hitta..
Men nu fastnade jag faktiskt på make up stores hemsida.. och jag vill ha mycket därifrån.
Fast mest kanske en ny sminkväska, fast även inte.. för jag älskar den jag har, men den börjar bli full och det är inte så att jag kan ta ut en del.. för det som finns i den ska finnas!

Ska gå och lägga mig efter jag har skrivit, eller så spelar jag en omgång till av spindelharpan.. :)
Bara idag kvar på jobbet, sen är det helg..
Och i helgen är det mkt som händer..
Fredag så ska ja hälsa på Josse och hennes prinssessa förmodligen.
Lördag så är det marknad här i stan så då måste ja ner o köpa strumpor och gå en sväng och sen på kvällen är det 25-års firande av en kompis.
Söndag så firar jag och Klas våran förlovningsdag.. då har vi vart förlovade i ett år..
Mkt är det, men ändå skönt med en planerad helg.

Shit vilka höst stormar det har vart ute idag.. :)

Nää lite spindelharpan blir det...

1 kommentar:

  1. JA nu har vi känt varandra i ett år! Förra året var ju jag, tommy, robert och eve hemma hos er uppe på tingstuhöjden på fest :D

    SvaraRadera