Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 29 september 2010

Sol vind och vatten!

Oj oj vilken dag det har vart..
soligt som tusan och riktigt varmt i solen om man inte stod där det blåste så klart! :)
En riktig höstdag med andra ord. Man måste ju verkligen passa på innan snön kommer..

Idag var vi iväg med min lilla bebis till vetrinären. Så nu är hon steriliserad, vaccinerad och id-märkt.. Och hon var jätte vinglig och trött när vi kom hem.. men nu har hon vilat en stund och jag har vart och köpt burk-mat till henne.. lyx mat om man skulle jämföra med torrfoder.. haha!

Så nu ska vi lägga oss på soffan och kolla på tv innan det är dags att hänga tvätt och hämta upp de som är torrt.. :)
Vart ganska mycket tvätt idag, jag hade hoppas på lite men det blir alltid tvärtemot..
Snart är det idol oxå. Kanske ska värma upp soffan tills dess.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar