Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 16 oktober 2010

Hur nöjd som helst!

Jaa det är nog det minsta man kan säga om bion.
Den var verkligen bra, jag kan inte ljuga om det så det är det minsta jag kan säga att den var verkligen bra!
Bästa slutet oxå kan jag tillägga..
Jag och Mimmi vi skrattade nästan hela filmen igenom. Och rätt högt. Fast vi hade någon i raden bakom oss som skratta så högt så jag trodde mina trumhinnor skulle spricka ett tag.. haha..
Nu sitter vi bara och degar i soffan.
Hur skönt är inte det liksom?

Imorn är det söndag, då ska jag bara mysa ner mig med min man och njuta av livet.
Söndagar är verkligen en dag som man får ligga extra länge i sängen och sen bara flytta sin kropp till soffan och ligga där oxå, kolla på repriser och filmer..
Underbart med helg..
Synd bara att jag missade min svågers kalas..

Nää man kanske ska vara lite social? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar