Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 17 oktober 2010

Några timmar kvar på helgen!

Sitter hemma i soffan, och så sitter man vid datan som vanligt.
Visst annars så hade det vart konstigt eftersom jag skriver.. haha..
Men bara sitter och myser med massor massor med tända ljus i vardagsrummet och i rundeln i hallen..
Hjärtat är i köket, vet inte om han diskar eller vad han gör.
Låter som det iaf, men han gjorde mat idag iaf. Blev tacos.. en av dom få maträtterna han kan göra. Men det är ju svårt att misslyckas med.. :)

Haft en jätte bra helg med jätte bra sällskap varje dag.
Och det var skönt att få Mimmi någe annat att tänka på en stund..
Funderar om de blir bio nästa vecka oxå.
Jag skulle vilja se den där Himlen är oskyldigt blå..

Hoppas mitt hjärta vill kolla på film nu.. Vill mysa massa med han eftersom vi inte setts på hela helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar