Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 27 september 2010

Vänner för alltid!

Åhhh idag har jag verkligen haft den bästa dagen på bra jävla länge..
Efter jobbet så skulle Jessica komma och hämta sina saker men hon hade oturen att bli magsjuk så de fick bli en annan dag. Så ja ringde till Mimmi och frågade om hon ville följa med till Rusta. Och hon är inte den som säger nej. Så det blev Rusta, Jula och Coop Forum.
Vi hade hur kul som helst. Roligaste måste fan ha vart på Jula, vi ställde oss på en sån där vibrator-platta.. och vi skrattade så tårarna nästan sprutade.. haha! Men vi kollade på allt som fanns i alla tre butiker och skrattade och flammsade.. Helt klart en underbar dag..
Och det bästa av allt. Vi köpta sånt där kompis-hjärta som man kan bryta mitt i tu.. så vi har en varsin del runt halsen! Hur fint som helst.
Bästa vänner för livet!

Ska gå o lägga mig nu så jag orkar jobba imorn!
För efter jobbet så ska ja slänga mig in i duschen och sen åka till farmor. Vi ska gå på stan en sväng och sen ska ja till Josse och hennes prinsessa..

Lämnade bort Elsa i fredags. Min bebis.. Men jag tror hon har det jätte bra där hon är nu. Hon är ju "hemma" igen. Och där har hon sin mamma och sin syster! Så nu är det bäst att dom lär henne att jaga möss.. :) Men det var för övrigt en tuff fredag förutom att jag lämna bort ett av mina barn! Allt är inte rättvist har jag verkligen gått lära mig. Vissa saker kanske inte alltid kommer som en smäll på käften, men i fredags så rasade en hel del av min värld. Så nu ska ja koncentrera mig på att bygga upp den mur som rasade lite grann..

1 kommentar:

  1. Hahaah, du vet att ja sa att ja var röd & varm i ansiktet.. sen började det klia i naken & runt halsen... halsbandet såklart.. hahaha.
    Nickel såklart, haha.. ska skaffa en annan kedja :) För de är ju såå sweet!
    Jag älskaaaaaaar dig!!! / Mimmi

    SvaraRadera