Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 22 september 2010

Redan onsdag?

Redan onsdag..
guuud vad fort tiden går när man har roligt.. :)
Men skönt att det är onsdag iaf.. haha! :) En kväll kvar på arbetsveckan efter denna kväll.. fast kanske blir de lite övertid imorn efter arbetspasset.. de får vi se..

Skulle ringa till vetrinären precis, nää men då har dom lunch mellan 13,00-14,00..
Och de trodde jag inte, jag trodde dom hade som alla andra.
Så får be min man ringa dom sen.


Köpte iaf photo-perl i söndags.. shit vad pillrigt, men väldigt roligt på samma gång.. :)
Älskar piller-göra! Fast kände lite grann att mina fingar kanske är lite för tjocka för sånt där.. haha.. men resultatet kommer bli så snyggt! De tror jag och hoppas på!

Det är ju underbart väder ute. Solen skiner och det är tunna tunna moln på himlen..
nää i med lite käk o sen blir de att rulla vidare till jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar