Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 19 september 2010

19 september.

Det blev ingen hobby start igår. Men idag är det iaf planerat att vi ska åka till panduro.
Vill ju verkligen köpa de där photo-pearl och då ska ja bara göra det..
Ska bara låta mitt hjärta vakna till liv och så ska vi göra oss i ordning så blir det till att gå och rösta så man har det gjort och sen åka på äventyr.. fast jag tror att vi röstar i kväll då kanske det inte är så mkt folk.
I natt har jag sovit halv bra. Har hostat en del. Men får väl skylla mig själv.
Vi var hos svärföräldrarna och fikade en stund igår kväll. Orkade inte sitta hemma längre och det blev till att jag blev lite överansträngd.
Men det får man ta. Men vaknade jätte tidigt idag. Eller tidigt för att vara mig och så. Kvart över åtta slog jag upp mina blå. Men de gör inge, ju tidigare desto bättre..

Vad ska ni göra idag då?
Rösta hoppas jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar