Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 19 augusti 2010

Torsdag = Dag fyra

Fan redan torsdag och snart helg..
Tänk vad tiden går fort när man har roligt..

Idag vaknade jag redan med Über dåligt humör. Fattar inte varför, måste liksom ha drömt någe helt skadat. Men tycker att de borde ha gått över nu när man har vart vaken ett tag. Men NEJ!
Så hela denna kväll kommer ju vara rolig för dom andra på jobbet.. haha!

Känner i allmänhet en tung dag idag. Men känns väl bara så.. Den har ju nästan bara börjat för mig.
Så det kanske går över under tiden.. :)


Johanna, De kanske vi gör. Eller jag hoppas på det! :)

Jessica, Vet inte, denna vecka blev tydligen inge bra. Men kanske en förmiddag nästa vecka? Jobbar min sista kvällsvecka på raken då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar