Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 21 augusti 2010

Helgen?

Igår och idag har vart en riktigt bra.. Helt skönt..
Igår så fick jag sms av Anette. Det var bara att skicka tillbaka och stiga upp ur sängen o sätta på mig kläder för att sedan träffa henne.
Först så gick vi lite bara för att vi inte visste var vi skulle, men vi var hungriga så vi gick och käkade på Café Prinsen och sen drog vi vidare ner på stan. Riktigt roligt hade vi faktiskt. Jag passade på att göra lite praktiska saker som att fixa armbandet på min nya klocka jag fick när jag fyllde av mamma och hennes man och sen köpte ja givetvis lite böcker..
Så snart måste jag bara åka till Ikea för att inhandla mina möbler till mitt rum.. Mitt bibliotek.

Idag så kom Evelina och Jessica hit innan vi for iväg till Södertälje. För dit skulle vi allt för att åka på spelning. Tommy Gustafsson and the idiots. Dom finns även på spotify och facebook och myspace, så bara gå in och glo och lyssna. Skit bra väder blev det faktiskt. Lite solsken fick grabbarna på sig iaf. Var en riktigt bra spelning faktiskt. Så det är inget man kan säga..
Kom hem för en liten stund sen. Stannade till för att äta en sallad innan vi gick hem. Så nu sitter jag i soffan och glor på tv lite...
Blir nog det resten av kvällen.

Vad har ni gjort så här långt på denna helg då?
Men kan oxå säga att mitt nya liv gåååår fortfarande skit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar