Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 18 augusti 2010

Onsdag.

Ja Idag är det mitten av veckan och tredje dagen på min arbetsvecka..
Fan de har verkligen gått fort. Och imorn är det sista arbetsdagen på den här veckan..
Älskar korta veckor.. haha!
Och det är tredjedagen på mitt nya liv.
Kan fan inte bli bättre känner jag..

Ser fram emot lördag oxå. Då ska vi till Södertälje och kolla på ett par kompisar som ska spela med sitt band på någon stads-festival som ska hållas där.
Det ska bli roligt. Alltid lika roligt att se dom spela. För dom är verkligen bra!

Ska bara borsta tänderna och sätta på mig en jobb t-shirt sen är det dags att åka till jobbet.

Du Mimmi, det stod till och med i den där foldern:
"hitta en kompis, sällskap ger motivation och ökar chansen att nå målet."
Det är du och jag baby!

2 kommentarer: