Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 22 augusti 2010

Step Up!

Igår hade ja ju film maraton med Anette, tror inte ens att ja skrev vad vi gjorde under hela kvällen.. haha.. Men vi hade iaf film maraton. Vi såg dom tre Twilight filmerna och sen Dear John och sen var ju klockan hundra så det blev sängen för min del. Anette gick hem så klart. :)

Men idag (kväll/natt) så har jag ett eget maraton med filmer. Kollar på Step up filmerna.
Fick hem trean oxå så måste kolla om den är bra. Just nu har ja nyss satt på andra filmen!
Tycker att dom filmerna är riktigt bra. Bra musik och man själv vill bara dansa själv.. haha!
Dans filmer gör en på bra humör..

Nää nu måste ja fortsätta dansa i soffan! :)

1 kommentar:

  1. Ooh, då har vi snart maraton igen då!? ;) För de filmerna skadar ju inte heller att ses fler gånger!
    Dansfilmer är ju (nästan) alltid glada filmer! I like =)
    Tack för igår fina du, hade jag längtat efter!

    SvaraRadera