Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 22 augusti 2010

Söndag

Jaa nu är det söndag och sista dagen på helgen.
Har vart fantastiskt i helgen.. och helgen har inte gått allt för fort.
Mys fredag, mys lördag och säkert mys idag söndag.. Hur jävla bra som helst måste ja säga.

Ska snart sätta på en film och bara mysa i soffan. Så lite mys idag blir de allt.
Får se om jag o min man ska åka till farmor och hälsa på Norrlands besöket dom har.
Vore skit kul, annars så får jag ta det på tisdag innan jobbet.

Pratade nyss med en kompis. Hon ligger inne på sjukhuset.
Mycket otrevligt faktiskt, och tycker verkligen att sjukvården måste börja skärpa sig ordentligt.
Åkte in till akuten igår och hamnade på IVA och sen nu på avdelning för att bli flyttad igen till infektionsavdelningen. Varför hade dom inte kunnat kolla upp vad de var för fel på henne från början? Utan här ska vi ge folk penicillin till höger o vänster för att de enda dom tar reda på är att man har en infektion i kroppen och i detta fall som blev en jätte infektion!
Nää sjukvården står inte på min inne lista idag iaf!

På tal om någe trevligare så är jag sjukt nöjd med mig själv idag.
Stolt över att det är dag sju och jag har klarat det bättre än jag hade förväntat mig.
Tror inte jag vart så här stolt över mig själv sen jag tog körkort faktiskt.. och då är de fan stort.. haha! Men imorn så är det dag åtta och då har jag verkligen kört en hel vecka.
Då kan ja verkligen bocka av en vecka av stolthet i min lilla kalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar