Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 17 augusti 2010

Dag två..

Jajjemän, dag två idag..
Och dag två på denna vecka, alltså tisdag idag..
Gick upp rätt sent faktiskt, min man åkte och gymma och då kände jag att då kunde jag ligga kvar och njuta en liten stund till.. Och det var jag förtjänt utav..
Enligt mig iaf..

Känner mig helt stolt faktiskt.
Över mig själv och inget annat.. Jag kommer klara mitt "lilla" projekt utan problem.
Jag vet det. Jag klarade dag ett utan minsta problem och dag två känns inte jobbig för ett öre.
Så varför skulle ja inte klara av det..
Och så har jag ju Mimmi som hjälper mig dygnet runt! Och hon hjälper mig dygnet runt..
Vi är bäst helt enkelt.. :)

Nää kanske dags att klä på sig eftersom jag nyss blött ner mig..

1 kommentar:

  1. Klart jag gör!
    Man kan behöva lite peppning då & då näre känns segt, så de är bra att vi har varandra :)
    Vi e så jäkla duktiga! <3
    Puuuuuuss!

    SvaraRadera