Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 17 augusti 2010

Avslut på dag ett

Dag ett gick faktiskt jääätte bra.. Mkt mkt bättre än vad jag hade räknat med.
Och varför skulle inte dag två gå lika bra?
Jag är ju faktiskt redan inne på dag två men för mig har den inte riktigt startat än, de gör den när jag vaknat..

Är glad över att måndagen gick så fort. Då kanske hela veckan gör de oxå. Det skulle inte vara helt så tokigt. Men vi får väl se, tisdagar brukar ju vara rätt sega.. Men sen är de ju onsdag och sen torsdag o sen helg! :)

Sitter o funderar lite vad jag ska äta för mat på jobbet imorn.
Kanske gör som jag tänker eller så gör jag något annat.. :)
Den som lever får se som man brukar säga.
Nu ska ja nog allt sova så man orkar med en dag som morgondagen..

NattiNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar