Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 16 augusti 2010

Äntligen måndag igen!

Åh nu är det måndag igen. Måndag och nya tag..
Helt okej för mig. Visst känner mig trött nu, men när jag väl kommer till jobbet så kommer leendet komma från öra till öra.. Jag är hemma.. Älskar den känslan!

Igår var jag hemma hos mormor en sväng och det var underbart. Vi skrattade mkt hon och jag. Som vanligt.. :) Det var mysigt.
Innan så var jag på TunaPark och var inne på akademibokhandeln och shoppade loss.. haha böcker för 500 kr precis. Ingen större summa för mig inte! :) Älskar doften av nya böcker.
Köpte två självbiografier och sen en till bok fast vet inte hur jag ska förklara det det är för sorts bok. Tjock var den iaf.. Och sen köpte jag fyra mindre antecknings böcker.

Tog en sväng förbi Majzan på vägen hem. Och det brukar inte ta fem minuter.. haha.. Men de var mysigt att sitta och skratta och flammsa med henne ett tag.
Innan ja åkte hem till min man så åkte jag förbi Sara och lämna två böcker jag lånat av henne.


Idag är det en stor dag i mitt liv enligt mig.
En av dom största tror jag faktiskt helt ärligt.
Idag är dagen, den nya dagen i mitt liv. Med start idag så börjar jag om mitt liv!
Idag är den dagen jag börjar om för att må bra!

1 kommentar:

  1. Är stolt över dig mitt hjärta,
    & du kommer fixat galant!
    Vi kommer fixa´t! :)
    Finns här, aaaalltid. <3
    // Mimmi

    SvaraRadera