Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 6 juni 2010

Soliga nationaldagen!

Idag är det en underbar dag. Solen skiner som aldrig förr.. eller jo men den har nog gjort det.. :)
Men det är varmt och fint ute.. Men jag nyser och ögonen rinner en aning iaf.. men de gör inte mig någe alls idag.. Jag är glad ändå!

Satte mig på balkongen för en stund sen och kände verkligen hur solen värme min hud. Det är sommar och jag tvivlar inte en sekund på att den är här för att stanna! :)

Idag ska jag förbi farmor och tvätta min bil. Det ska bli jävla skönt, den är ju helt gul av att frömjöl ute.. Så idag ska den få glänsa en aning! :)
Och sen ska jag till Josse och kalasa! Det ska bli gott, för hon har bakat massa saker!
Så imorn blir det en lång promenad efter jobbet.. haha! :)

Vad ska ni göra för kul idag då?
Det är ju ändå Moder Sveas dag idag.. Svenska nationaldagen! Känns inte som att man firar sånt men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar