Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 7 juni 2010

Måndag.

Fy fan vilken seg måndag. Vet inte varför jag känner mig så seg egentligen.
Visst blev inte så många timmars sömn inatt men iaf.
Sov en stund sen när ja kom hem från jobbet och det gjorde susen. Men de gjorde mig oxå helt seg i kroppen.

Har setat och kolla lite på entourage med Klas.. Börjat på säsong fem nu. Det kommer ju nya avsnitt snart så nu känns de stressigt om vi ska hinna se klart femman och sexan innan nya kommer!

Inge roligt väder idag måste jag säga. Men det är ju inte alltid på topp.. Och lite dåligt väder får det ju vara ibland bara solen tittar fram så småningom! :)

Nu är en jobbar kompis här hemma och kollar på någe spel som Klas spelar på PS3.. inte riktigt min grej faktiskt! hahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar