Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 5 juni 2010

Lördag den fina lördagen!

Idag har det var en härlig lördag må ja säga.
Det blev 5 timmars jobb först.. Efter att ha slutat kl 13,00 så tog jag och Sara en glass på OK/Q8 och snackade lite skit innan vi begav oss åt varsitt håll i våra bilar.
Jag och Klas åkte till Eskilstuna för att köpa ett paket med golv som fattades till köket. Så nu är det snart måndag så det kan bli klart där inne. Blir skit fint faktiskt! Svärfar är riktigt duktig!

Sen åkte vi hem och tog det piano på ballen med en cider i handen. Riktigt skönt faktiskt! Sånna dagar kommer de bli fler av. haha!
Men vi har oxå vart ute och ätit på en grekisk restaurang här hemma i Stränkan. Vi brukar gå dit men idag var det inte lika bra mat, det är ju lite trist. Men det var ju toppen sällskap av min underbara man så jag kan inte klaga iaf.
Så nu har vi kollar på den där paranormal activity. Men den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Den var lite creepy men inte snuskigt läskig som många andra har sagt.
Men nu lär det blir ett par avsnitt av entourage tror jag.. Det gillas!

Hoppas Ni haft en underbar lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar