Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 9 juni 2010

onsdag!

Sitter här i soffan och kollar på en film på tv1000.. The duchess. Den verkar skit bra!
Har aldrig sett den. Så de var väl dags.
Sitter oxå och funderar på om jag ska koka en eller två majs-kolvar till mig så jag har till filmen! Det är ju så gott och jag har två paket i frysen så de skadar ju inte.. eller så kommer väl kanske Ben&Jerry på besök igen.. haha! :)

Men det känns som det kommer bli i säng tidigt idag.. Men måste komma ihåg att tvätta håret innan jag ska lägga mig iaf.. Det orkar jag inte göra imorn innan jobbet. Det är ju fan mitt i natten!

På fredag så kommer min mor och Ingemar hit. Vi ska ut och äta med dom.
Det kommer bli jätte trevligt. Det vet jag att det blir. Fast sen är det bara två veckor tills jag träffar dom igen. Vi ska dit på midsommar! Och det ska bli super trevligt, vi ska till skansen och allt.. :)

Imorn blir det tvätt och städ här hemma. Det behövs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar