Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 9 juni 2010

majs ?

Blev ingen majs-kolv till filmen iaf. Kunde inte riktigt slita mig så de fick bli efter..
Fast jag är rätt missnöjd ändå, det var inte lika gott som jag hade föreställt mig. Och det är inge vidare roligt må jag säga.

Imorn så kanske Jessica kommer förbi och fikar. Det ska bli roligt. Hon skulle ringa mig när jag kommit hem från jobbet så får vi se.
Måste hinna med att slänga ner tvätten så jag har det gjort.
Ska bli underbart att få bort tvätt högen som bara växer. Man kan tro att vi är flera i familjen, men nej! vi är bara två vuxna och två katter i hushållet.
Fast jag tycker inte det är fy skam med det heller, jag klagar inte mycket för det. Den kan ju inte bli mindre om man säger så. hahahaha

Pratade lite med Josse i tele nyss och på msn. Ser ut som att jag får ta ett snack med chefen angående dom två första veckorna i augusti. Ifall Josse måste in på förlossningen så måste jag sticka från jobbet.. Jag är hennes stand-in anhörig.. Och jag ställer upp till 100 procent.

Nää nu är det dags för mig att hoppa in i säng. En tidig morgon imorn med!
Men snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar