Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 10 juni 2010

100610

Sitter och bara tar det jävligt piano faktiskt.
Rätt skönt. Men håller på att tvätta så man får ta de piano emellan maskinerna..

Jessica var här en stund innan hon skulle på föräldra gruppen. Vi satt mest och snacka strunt.
Helt perfekt efter jobbet liksom!

Funderar på att äta något. Klockan är ju mat tajm för länge sen känns det som i min mage iaf.
och mat är ju aldrig fel faktiskt.. haha!

Vet inte om det är något bra på tv ikväll annars så får jag nog leta efter någon film jag vill se..

Haha, fick reda på någe skoj på jobbet idag. Men ändå har jag beslutsångest över det.
Men det får man ta, och beslut ska tas som en vuxen borde göra.. Och det känns som det är åt rätt håll faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar