Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 4 juni 2010

Övertid i plånkan!

Sitter här och klockan är tidigt på morgonen.. Och det är verkligen tidigt..
När jag kom ut från jobbet imorse så hade till och med solen gått upp..
Blev lite övertid inatt.. vi jobbade till 03,15.
Det värsta var att jag kom på när jag kom ut från jobbet att jag skulle ha utbildning på H&M lagret idag.. Men det lät inte lockande att vara på nästa ställe kl 07,00 så jag ringde och berättade som det var, att jag helt glömt bort vilken dag det var. Så hoppas dom lyssnar av svararen innan sju bara..

Ska slänga mig i säng snart. Synd bara att Klas han ska ju gå upp ca 20 minuter.. haha! :)
Men det är äntligen fredag och det ser ut att bli kalas fint väder idag med! Det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar