Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 14 juni 2010

190

Har haft en underbar helg faktiskt..
Det må jag säga.
I fredags så var mamma o hennes man här, vi var ute och käkade nere vid hamnen men innan vi gick ner så slank det ner lite champagne. Helt i min smak! :) Men efter vi hade käkat så gick vi runt vid hamnen och förbi badet. Väldigt trevligt fast det regnade lite grann. Men väl hemma så blev det lite snack och dom andra drack whiskey och jag drack nog en cider..
Lördagen så skulle Hjärtat åka på Kiss konserten så jag satt här hemma eller snarare låg här hemma och tog det lugnt i soffan tills jag orkade mig ut till Konsum för att köpa någe att äta och lite snacks. Sen blev det film för hela slanten. Och de var nog precis vad jag behövde faktiskt. Sen när Hjärtat kom hem så gick vi o la oss.
Söndagen blev det lite jobb. 07-12 så det var rätt lagom. Man hann ju med att ha söndag i alla fall.
Så efter jobbet så satt vi i soffan och hade entourage maraton och det var nice.. Så nu inväntar vi bara att säsong sju ska komma ut! :)

Ska gå in i köket och laga lite mat så jag orkar med mig själv och att jobba..
återkommer kanske när jag slutat jobba! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar